Skip to content

Sosyal Medya Yönetimi Hizmeti

Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya denince çoğu kişinin aklına gelen kişisel sosyal medya profillerindeki durum güncellemeleri ve fotoğraf paylaşımlarıdır ancak tabii ki de sosyal medya bundan ibaret bir şey değildir, bundan çok daha fazlasıdır.

Kişisel ve günlük hayat paylaşımları yapılan sosyal medya hesaplarını bir yana bırakırsak sosyal medyaya kurumsal açıdan baktığımızda; çok büyük fırsatlar ortaya çıkmaktadır. Bir markanın profesyonel anlamda sosyal medya yönetimi yapması o markaya çok şey katacak hem marka bilinirliği açısından fayda sağlayacak hem de potansiyel müşteri ve kitleye ulaşmak için bir fırsat doğuracaktır. Ayrıca mevcut müşteriler ve takipçi kitlesi ile de marka arasında bir bağ oluşturacaktır. Bu yüzden kurumsal sosyal medya yönetimi ve planlaması markalar için üzerinde çalışılması gereken ayrı bir iş dalı olarak ortaya çıkmaktadır.

Markalar sosyal medyada olmak zorunda!

Günümüzde alışveriş alışkanlıkları dijital yöne doğru evrildiği için artık insanlar alacakları ürün veya hizmeti sosyal medya da dahil olmak üzere her yerde araştırma eğilimindedir. Bu şekilde müşteri tarafından yapılan araştırmalar ise müşterinin satın alma kararına etki etmektedir. Bu yüzden markanızın kurumsal anlamda bir sosyal medya yönetimi yapması sizi sosyal medya üzerinden araştıracak potansiyel müşteri ve takipçi kitlesi için bulunabilir hale getirecek ve bu durum ise markanıza olumlu katkılar sağlayacaktır.

Kurumsal Hesap Yönetimi

Kurumsal sosyal medya hesap yönetimi derken kastedilen şey şudur; yapılan planlama doğrultusunda düzenli post paylaşımı ve bu postlara gelen etkileşimlerin takibidir. Burada önem verilmesi gereken şeyler ise post tasarımları ve bu postlar için oluşturulacak paylaşım metinleridir. Post tasarımı ve postlarda kullanılacak metinlerin üslubuna dikkat edilip iyi planlandığında kurumsal sosyal medya hesap yönetimi takipçiler ile bir iletişim yaratacağı için markayı takipçilerin algısında önemli bir yere konumlandıracaktır. Bu da her türlü avantaj sağlayarak kurumsal algınızı yükseltecek ve en sonunda yeni müşteriler kazanmanıza olanak sağlayacaktır.

Sponsorlu İçerikler

Sosyal medyada markalar açısından önem verilmesi gereken bir diğer nokta ise sosyal medya reklamları konusudur. Markanız için bir yandan düzenli hesap yönetimi yapılırken bir yandan da sponsorlu olarak öne çıkartılabilecek postlar hazırlanmalı ve bir planlama dahilinde bunun için bir bütçe oluşturulmalıdır.

Sponsorlu içeriklerin markanıza yapacağı katkı mevcut kitlenizden daha fazlasına ulaşmak olacaktır. Bu sayede de yeni takipçi ve kitleler kazanma ve bunların müşteriye dönüşme olasılığı bir hayli artacaktır. Ayrıca mevcut kitlenizden fazlasına ulaşacağınız için bir sponsorlu içerik yayınlandığında marka bilinirliğiniz de bundan olumlu etkilenerek markanız daha fazla kişinin algısında yer edinecektir.

Markanız için kurumsal anlamda bir sosyal medya yönetimi hizmeti almayı düşünüyorsanız benimle iletişime geçip markanız için sosyal medya analizi ve nasıl bir strateji geliştirmeniz gerektiği konusunda detaylı bilgi alabilirsiniz.

Mesaj Gönder
Whatsapp'tan Bilgi Al!
Burak Dizdar | Web Uzmanı
Merhabalar,
Size nasıl yardımcı olabilirim?