Dijital Pazarlama Hizmeti
Dijital Pazarlama Nedir?
Dijital Pazarlama konusuna genel olarak baktığımıza kastedilen şey aslında şey dijital medya araçları kullanılarak yapılan pazarlama faaliyetleridir. Ancak biraz daha özele indiğimizde Dijital Pazarlama dendiğinde akla gelen ilk şey Google Ads (Eski adıyla Adwords) yönetimidir.
Google’ın bize sunmuş olduğu bu platform ile farklı türlerde reklam kampanyaları oluşturup bu reklamları ilgili kişilerin önüne çıkartabilmekteyiz. İşte tam da burada Dijital Pazarlama’nın teknik bilgi boyutu işin içine girmektedir. Kampanyaları iyi optimize etmek ve bu kampanyalardan websitenize gelen trafiği iyi ölçümlemek ve yorumlamak gerekmektedir.
Bütçe Yönetimi Konusu
Bütçe yönetimi konusu da ayrı bir önem taşıyan noktadır. Ayrılan bütçe doğrultusunda yapılan planlama ile en uygun şekilde bir bütçe yönetimi yaparak reklam kampanyalarınızı düzenlemek ve ilgili kişilerin önüne çıkarmak klasik pazarlama ve reklam faaliyetlerine göre hem zaman hem de maliyet açısından büyük avantajlar sağlayacaktır.
Reklam Türleri Öenmlidir
MarkaYa, ürünlere veya hizmetlere göre bir analiz yapılarak yayınlanacak reklam türleri iyi belirlenmelidir. Örneğin; bir ürün için arama ağı reklamı uygun olabilirken başka bir ürün veya hizmet için görüntülü reklamlar daha fazla ilgi çekebilir. Bu durumun iyi belirlenmesi reklamların verimliliği açısından önemlidir.
Bu noktada dijital pazarlama faaliyetleri açısından dikkat edilmesi gereken şey sektör analizi, rakip analizi ve reklamların verimliliği konusudur. Üzerinde iyi çalışıldığında oluşturup yayınlanan reklam kampanyalarından gelecek dönüşümler de otomatik olarak yükselecektir.
Dijital Pazarlamada Rakip Analizi
Dijital Pazarlama faaliyetlerine hem başlarken hem de devam ederken rakip analizi yapmak önemli bir aşamadır. Rakiplerinizi iyi analiz edemezseniz ayırmış olduğunuz bütçe verimli kullanılamaz ve oluşturulan kampanyalardan gelecek dönüşüm oranı düşebilir. Bu yüzden rakipler iyi bir şekilde analiz edilerek belirlenecek dijital pazarlama stratejilerine göre kampanyalar oluşturulmalıdır.
Markanız, ürünleriniz veya hizmetleriniz için dijital pazarlama faaliyeti gerçekleştirmeyi düşünüyorsanız benimle iletişime geçerek nasıl bir strateji izlemeniz gerektiği konusunda bir analiz yaparak strateji belirleyebiliriz.